De la música a les persones
DeltaChamber Music Festival és el festival internacional de música de cambra a les Terres de l’Ebre, una proposta única en el panorama cultural del sud d’Europa.
Amb seu a Amposta, aquest esdeveniment s’ha consolidat com una residència artística i musical excepcional, reunint cada any els millors instrumentistes del món i del nostre país per fer música conjuntament en i per al nostre territori. El resultat és un programa de concerts d’altíssima qualitat i realment irrepetible, ja que no s’escolta ni es reprodueix a cap altre lloc del món.
Així, amb cada nova edició, DeltaChamber Music Festival transforma les Terres de l’Ebre en capital de la música clàssica, oferint a tothom la possibilitat de gaudir d’una programació innovadora, una experiència cultural i artística immersiva sensacional en un entorn creat per compartir, créixer, motivar i emocionar.
DeltaChamber Music Festival és…
Una manera més íntima de viure la música clàssica, amb escenaris singulars de les Terres de l’Ebre com a teló de fons.
Un esdeveniment que explora la creativitat des del seu propi univers, amb la música clàssica com a eix vertebrador.
Una proposta transformadora que vol ajudar a construir una societat més sensibilitzada, compromesa i activa.
…un festival humanista que arriba a les persones a través de la música.
Univers DeltaChamber
Essent la música de cambra l’eix vertebrador, DeltaChamber Music Festival obre les portes a un univers d’emocions gràcies a les sinergies establertes amb altres disciplines i a la creació de diferents projectes perquè la música de cambra arribi a més persones.
L’Univers DeltaChamber és multidisciplinari, transgeneracional i es desenvolupa amb un enfocament innovador de la música per tal d’explorar i redescobrir les arrels de la percepció, de l’expressió i de la creativitat.

Els impulsors

Laura Ruiz Ferreres
Professora catedràtica de clarinet a Hochschule für Musik und Darstellende Kunst Frankfurt am Main (Alemanya) i clarinet solista de l’orquestra Oxford Philharmonic Orchestra (Regne Unit)

Pau Rodríguez Ruiz
Director i professor de clarinet de l’Escola i Centre Professional de Música La Lira Ampostina (Catalunya) i membre de l’Amman Chamber Orchestra (Jordània)